Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sanvone
Administrator
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: A czy to istotne?
|
Wysłany: 1:34 am 04 Sie 2015 Temat postu: Błędy, problemy [Betatesty Krasnoludzkie Klany] |
|
|
Znalazłeś/-aś jakiś błąd, nieścisłość, błąd czy zły sposób ujęcia jakiejś części instrukcji? Napisz o tym w tym temacie byśmy jak najszybciej mogli to naprawić.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Vvien
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 9:17 am 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
1)Nigdzie nie widzę, jak powinnam rozpisać swoją turę...sądziłam, że to wprowadzisz. W końcu chcesz chyba nam i sobie ułatwić prawda? W każdym razie odpiszę w poście przykładowy zarys.
OCC: Dobra nie zauważyłam, że przykładowo we własnym poście dałeś jakby to mogło wyglądać. Jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności nie widziałam nowego posta tam.
2)Nie widzę także planszy mojego klanu, a wspominałeś, że takowa istnieje jako oddzielna sekcja od planszy podziemi. Chyba, że nie ma powodu dla potrzeb tego pbf.
3) Cytat: | Aby rozpocząć budowę należy skierować na kafelek jeden lub więcej pionków robotników. Przez każdą turę znajdowania się na nim każdy pionek skraca czas budowy o 1 jednostkę czasu. |
Dopisz, że budowa nie może być krótsza niż jedna tura. No chyba, że to nie obowiązuje i możesz jeszcze w tej samej turze wybudować budynek. Wiem, że to trochę oczywiste, iż na następną turę będziesz mieć budynek dopiero, ale jednak nie każdy może tak na to spojrzeć, ja bym to lukę od razu wykorzystała.
4) na forum jest jakiś problem i wszystkie obrazki zniknęły...do tego wyświetla mi kod:
Dla przykładu widzę komendy jak [center] itd w postach. Jeśli jest na to jakieś rozwiązanie proszę napisać słówko.
Ostatnio zmieniony przez Vvien dnia 10:28 am 04 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Sanvone
Administrator
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: A czy to istotne?
|
Wysłany: 10:58 am 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ad.1. Temat Krasnoludzkie Klany przez Forum Wzór odpisu gracza napisał: | Rozpatrzenie wydarzenia: (gdy gracz musi podjąć jakąś decyzję/akcję w związku z kartą wydarzenia; karty "W obronie królestwa!", "Goblińscy szamani" i "Zawalanie tuneli")
Siedziba klanu:
Pionki
- Rekrutacja: {R, W, L}
- Zamiana: (Oznaczenie i numer porządkowy dostępnego w Siedzibie klanu pionka)=(rodzaj pionka docelowego)[Nazwa Budynku z którego efektu się korzysta],
- Ruch/Praca (czyli podjęte akcje pionkami/Gildiami kamienia znajdującymi się w Siedzbie klanu na początku tury): (Oznaczenie Pionka)([Nazwa budynku]),
- Budowa: (Nazwa budynku, którego budowę chcemy rozpocząć lub nazwa kolejnego poziomu klanu) ([Oznaczenie pionków, budujących dana konstrukcję]),
Budynki: (czyli opcjonalne wykorzystywanie efektów budynków specjalnych):
- Gildia Kamienia: (Oznaczenie numeru Gildii Kamienia) (Praca/Budowa, którą w tej turze zajmie się dana Gildia Kamienia),
- Loża Kamieniarska: (oznaczenie kafelka na którym rozpocznie się budowa zamurowanych tuneli),
- Karawana: (Oznaczenie numeru Karawany) (Nazwa siedziby gracza/nazwa faktorii handlowej; Ilość i rodzaj żetonów do wymiany; Ilość i rodzaj żetonów pożądanych),
- Zbrojownia: (Oznaczenie numeru zbrojowni) (Ilość użyć; Oznaczenie pionka/grupy pionków, które w tej turze wykorzystają efekt Zbrojowni),
- Kaplica Runów: (Oznaczenie numeru Kaplicy Runów) (Oznaczenie pionka/grupy pionków, które w tej turze wykorzystają efekt Kaplicy Runów),
Plansza Podziemi
Pionki (tutaj wypisuje się wszystkie ruchy pionków, które na początku tury znajdują się poza siedzibą klanu)
- (Oznaczenia pionka/grupy pionków) - ruch nimi, praca (nazwa kafelka na którym wykonywana jest praca),
- (Oznaczenia pionka/grupy pionków) - ruch nimi, praca (nazwa kafelka na którym wykonywana jest praca),
- (Oznaczenia pionka/grupy pionków) - ruch nimi, praca (nazwa kafelka na którym wykonywana jest praca), |
Ad.2. Na potrzeby tego PBF'a nie ma potrzeby robienia osobnej grafiki z Planszą Siedziby ponieważ może ona być zastąpiona tekstem w postaci odpisów MG. Zrobienie tej grafiki dodałoby tylko mi do obróbki graficznej przy każdym odpisie. Stan waszej siedziby klanu jest w waszych tematach w postaci odpisów prowadzącego.
Ad.3. Celna uwaga. Tak jak mówisz budynek nie może być budowany krócej niż 1 turę co oznacza, że nawet po skierowaniu do budowy ilości robotników równej T, budynek będzie gotowy dopiero w przyszłej turze. Dopiszę.
Ad. 4. Co do grafik to nie mam pojęcia co powoduje problem. U mnie wszystkie grafiki działają. Jeśli widzisz komendy to oznacza, że masz wyłączony html w postach. Aby to naprawić musisz odznaczyć sobie tą opcję w profilu. Jeżeli zamiast grafik widzisz komendy w nawiasach [] to możliwe, że masz wyłączony BBCode.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Sanvone dnia 10:59 am 04 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Vvien
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 13:18 pm 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ad.4 Naprawiłam, co do AD. 1 to na pierwszy rzut oka nie ogarnęłam, że to wzór pisania postów. Dla mnie brakuje prostego "quote" gdzie mogę dowolnie uzupełniać, zamiast usuwać cały tekst z postu by znaleźć takowe miejsce. Tak pewnie by było prościej.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Sanvone
Administrator
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: A czy to istotne?
|
Wysłany: 14:07 pm 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jak raz sobie skopiujesz to potem będziesz mogła sobie cytować własne poprzednie odpisy i zmieniać.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Vvien
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 20:35 pm 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Sanvone pomyliłeś się w odkopanym tunelu. R5 poruszał się E-east czyli na wschód, a nie na zachód. ale dobra niech już i tak będzie. ^^ tak długo jak nie ma goblinów
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Sanvone
Administrator
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: A czy to istotne?
|
Wysłany: 22:53 pm 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
W takim razie zostawiam. Z góry przepraszam jak te błędy zaczną powtarzać się w przyszłości. Zwracajcie uwagę to poprawię prosto i szybko.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Vvien
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 11:32 am 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jak z strategi...kwestia jest prosta. Drzewko kupieckie jest trochę zbyt silne i psuje moim zdaniem fun całej rozgrywki. Zbyt łatwo budować tam budowle w zamian dając spore ilości chwały. Dostajesz spore ilości złota, które łatwo się kumulują, więc z chwilą gdy zbudujesz skarbiec masz już kolosalną przewagę nad przeciwnikami w wyścigu po zwycięstwo. Nie potrzeba nawet do tego żadnego szczęścia, bo obecnie klejnoty są zbyt powszechne, a budynki są niezmiernie nie zbalansowane.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
STAzD
Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 17:36 pm 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Obrazek z drzewkiem budynków zdaje się nie działać.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Sanvone
Administrator
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: A czy to istotne?
|
Wysłany: 18:53 pm 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś może to jeszcze potwierdzić? Bo mi się wyświetla bez problemu. Tutaj jest link do tego z tematu: Siedziba Klanu.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
STAzD
Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 19:54 pm 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Welp. Działa. Wcześniej nie działało, ale nie mam pojęcia czemu. My bad.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
|