Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vvien
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 15:14 pm 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
W sumie, w związku z tym, że komnaty klanowe wymagają lorda w siedzibie klanu by móc zyskiwać bonus za pracujących obywateli. Nie byłoby wygodniej, by komnaty klanowe były "obsadzane" przez lorda? Czyli Lord traktowany jest jako, że pracuje w komnatach klanowych?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Sanvone
Administrator
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: A czy to istotne?
|
Wysłany: 17:55 pm 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
I'm confused. A czy tak właśnie nie jest? Lord pracuje w Komnatach Klanowych przez co sam siebie liczy do limitu.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Vvien
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 22:55 pm 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nie ma to określone w komnatach klanowych bezpośrednio...Jest opisane, że wystarczy jego obecność. Czyli tak naprawdę równie dobrze możesz wysłać Lorda do pracy w browarze i też będzie zaliczać się do opisu komnat klanowych itp.
Btw. jeśli zabraknie ciekawych rozwiązań, proponuje stworzenie nowego systemu...Lordowie mogą być przydzielani do konkretnych budowli [najlepiej tych z najwyższego tieru] by odblokowywać specjalne efekty.
Ostatnio zmieniony przez Vvien dnia 22:57 pm 14 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Sanvone
Administrator
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: A czy to istotne?
|
Wysłany: 0:48 am 18 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Nie ma to określone w komnatach klanowych bezpośrednio...Jest opisane, że wystarczy jego obecność. Czyli tak naprawdę równie dobrze możesz wysłać Lorda do pracy w browarze i też będzie zaliczać się do opisu komnat klanowych itp. | Sprawdziłem dla pewności. Jest niemal dokładnie taki sam zwrot jak przy kopalni, faktorii, kuźni czy browarze i identyczny jak przy wytwórcy artefaktów. Dlatego też problem uważam za bezzasadny i oddalam.
Cytat: | Btw. jeśli zabraknie ciekawych rozwiązań, proponuje stworzenie nowego systemu...Lordowie mogą być przydzielani do konkretnych budowli [najlepiej tych z najwyższego tieru] by odblokowywać specjalne efekty. | Pomysł ciekawy. Przemyślę to.
Odpisane. Ostatni mam ciężki okres (ale wielu z was chyba tak samo sądząc po ilości błędów i niedopatrzeń w odpisach) co widać po terminach chyba. Kolejny odpis jakoś piątek - sobota 20-21.11.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Vvien
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 8:26 am 18 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
R9 [E,E,E] - Małe niedopatrzenie, ale w ogóle nie ruszyłeś moim pionkiem robotnika nr 9.
R20 [S.S.W, faktoria] - dobra pomyliłam się zamiast E, powinno być W. ale uwzględniłeś mimo wszystko ruch pionka i wymianę, ale nie oznaczyłeś tego na mapie podziemi.
W sumie czasami West and East jest trochę ogłupiające. East znaczy wschód, West znaczy zachód, ale czasami można się łatwo z tym pomylić ze względu na Polskie przyzwyczajenia. Mi się zdarza również pomylić, mimo, że mam język angielski opanowany bardzo dobrze.
Ostatnio zmieniony przez Vvien dnia 8:27 am 18 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Sanvone
Administrator
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: A czy to istotne?
|
Wysłany: 1:28 am 22 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Odpis jest bez mapki.
Mapki nie mogę zrobić bo okazuje się iż kompletnie brakuje zasad dotyczących stawiania nowych pionków goblinów. Czekam na propozycję.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Vvien
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 10:23 am 22 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Dla mnie najprostsze rozwiązanie to:
W turze goblinów, spawn obejmuje wszystkie placówki z goblinami i dodaje "Na" nich wartość równą początkowej liczbie. Jeśli ktoś w turze z eventem zadeklarował ruch na pole z goblinami, będzie liczył się z tym, że walczy z podwójną liczbą goblinów. Jeśli gobliny nie walczą, wtedy poruszają się 3 pola do najbliższego wrogiego celu z intencją ataku. Priorytetem ataku są najsłabsze cele. Jeśli tobie nie przeszkadza nadmierna ilość żetonów, możesz nawet pójść z inicjatywą stworzenia goblińskich wojowników, dla odróżnienia od klasycznych goblinów spędzających całe życie z rozgrywki w obozach i kopalniach.
Dla mnie spawn obok to tylko niepotrzebna komplikacja, bo wtedy musisz "losować" jeden z czterech dostępnych kierunków, jeśli takowe są dostępne. Czyli 1k4,1k3,1k2, a tego typu gry powinny raczej unikać nadmiernego rzucania kością. Pod tym względem ta gra i tak już przoduje z nadmierną losowością.
W sumie, jak nie patrzeć, gdyby gra miała odzwierciedlenie w rzeczywistości zapewne nie byłoby żadnych kości dla ogromnej liczby kafelków, a po prostu gracze by wyciągali odkopane kafelki z "sakiewki". Przy dobrej organizacji, można nawet sprawić, by ta gra w ogóle nie potrzebowała jakichkolwiek kości, poza klasyczną 1k6 dla efektów eventów.
Ostatnio zmieniony przez Vvien dnia 10:25 am 22 Lis 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Sanvone
Administrator
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: A czy to istotne?
|
Wysłany: 15:50 pm 30 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Z powodu zamarcia zainteresowania rozgrywką jak i moich problemów czasowych zamykam obecną rozgrywkę ogłaszając zarazem VVien jako jego zwyciężczynie.
Po zakończeniu przeze mnie perypetii z pracą dyplomową pomyślę nad dalszymi rozgrywkami.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|